Filzip

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Filzip

Indlægaf Snowman36 » man dec 18, 2006 0:33

Hej Kim.

Jeg havde fingerne lidt for lange fremme og downloadede filzip.com fra din side, for at afprøve af den. Jeg havde ikke læst teksten godt nok, hvor man kan downloade filzip, hvis man ikke har en udpakkeprogram og det har jeg med en winzip fra Windows xp.

Et par dage efter opdagede jeg fejlen og afinstallere filzip fra min pc, men nu er winzip forsvundet fra min pc.

Winzip er væk, men ellers kører Window XP optimalt.

Jeg har søgt på Winzip i Google søgerobot uden held.

Hvad kan/skal jeg gøre?

Hilsen snowman sveder..
Snowman36

Re: Filzip

Indlægaf Kim Ludvigsen » man dec 18, 2006 0:50

Snowman36 skrev:Winzip er væk, men ellers kører Window XP optimalt.

Er det programmet Winzip, du tænker på, eller er det den indbyggede udpakkefunktion i Windows XP, du tænker på?

Hvis det er programmet, har du det sikkert stadig på din computer, det er bare associationen med zip-filer, der er væk. Prøv at se, om ikke du kan finde Winzip via startknappen => Alle programmer. Hvis du kan se programmet der, så start det, så vil jeg tro, du får mulighed for at genoprette de gamle associationer - eller kan det gøres fra Winzips indstillinger.

I værste fald kan du hente og geninstallere Winzip, så burde associationerne også blive genoprettet:
http://www.winzip.com/

Hvis det er den indbyggede udpakkefunktion i Windows XP, du tænker på, så find en zip-fil, højreklik på den => Åbn med => Vælg program => find Zip-komprimerede mapper på oversigten og marker den => sæt flueben ud for Brug altid det valgte program ... => klik på OK. Så burde det virke igen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Snowman36 » man dec 18, 2006 1:21

Hold da hel op.

Det virker nu det med winzip.

Winzip indbygget i XP.

Mange tak..
Snowman36

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne