Markering af mails i indbakke.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Markering af mails i indbakke.

Indlægaf stela » tors nov 26, 2009 15:43

Har netop indstalleret Windows 7 og Thunderbird. Alt virker, men jeg ville gerne have at mails i indbakken var fremhævet indtil de blev åbnet/læst.
Jeg kan ikke finde en indstilling for dette.
stela

Re: Markering af mails i indbakke.

Indlægaf Jonas A » man jan 18, 2010 10:42

Jeg har samme problem og har heller ikke endnu kunnet finde en løsning. Håber nogen derude har et smart tip!?
Jonas A

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jan 18, 2010 10:48

Kan I beskrive nærmere? Mails i mailoversigten skulle gerne være markeret med fed skrift, indtil mailen åbnes.

Det er muligt at ændre på den tid der går, fra mailen åbnes, til den markeres som læst. Men jeg ved ikke, om det vil gøre nogen forskel for jer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » man jan 18, 2010 13:32

Hej Kim

Der er automatisk et "preview/vis mail" vindue (nederst på siden), som viser den mail, som er markeret og dermed fjerner den fede skrift af mailen, og lader den stå som var den læst. Det er denne funktion jeg ikke kan finde ud af at få fjernet, således at jeg ikke mister overblikket over hvilke mails der er læst og hvilke der er ulæste.

Gav det bedre mening? Ellers kan jeg maile dig en skærmprint.

Jonas
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jan 18, 2010 14:01

Du kan slå meddelelsesruden fra, så mailen ikke vises før du dobbeltklikker på den i oversigten. I så fald åbnes mailen i et selvstændigt vindue i Thunderbird 2 eller på et nyt faneblad i Thunderbird 3. Er det det, du vil?

Ellers skal du blot lade være med at markere en mail i oversigten, så vises den ikke i meddelelsesruden, og så markeres den ikke som læst. For øvrigt - hvis du ikke ved det - du kan skifte mellem læst og ulæst ved at trykke på tasten M, når en mail er markeret i oversigten.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » man jan 18, 2010 16:41

Kim Ludvigsen skrev:Du kan slå meddelelsesruden fra, så mailen ikke vises før du dobbeltklikker på den i oversigten. I så fald åbnes mailen i et selvstændigt vindue i Thunderbird 2 eller på et nyt faneblad i Thunderbird 3. Er det det, du vil?

JA :) Har ledt og ledt......
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jan 18, 2010 16:46

Vis => Layout => Meddelelse
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Jonas Allentoft » man jan 18, 2010 16:48

Så nemt og simpelt og alligevel så umuligt for mig at finde :)

1000 tak - en stor hjælp :)

Jonas Allentoft
www.strongmind.dk
Jonas Allentoft

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne