omdøbning af html til php

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: omdøbning af html til php

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør feb 20, 2010 23:03

Blaamunk skrev:Du mener at jeg skal opgive al den beskyttelse, men jeg opgiver ikke, det skal lykkedes på en eller anden måde.

Så skal du være dygtigere end alle andre på nettet.

Hvad er det du så gerne vil beskytte? Hvorfor er det et problem, at folk kan se kildekoden på siden?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Blaamunk » lør feb 20, 2010 23:28

Hej igen Kim.
Det gør såmend ikke så meget som kildekoden er nu, men en del personer er nervøse for at andre skal misbruge de oplysninger de nu engang har indsendt.
Kartoteket skulle bruges som hjælp til selvhjælp for sommerhusbeboerne og så blev det til små selvstændige hjemmesider.
En anden ting er at jeg eksperimenterer en del med at blande og undlade programstykker i forskellige programeringssprog, engang imellem går det helt ad helvedes til, men der sker også det, at noget nyt kan lade sig gøre og når sådan lykkedes så bliver man så tilfreds med sig selv "mere sagt i spøg" men det er sku da sjovt.
Og så er der selvfølgelig det, at det er en udfordring ligesådan som når man får et musikinstrument i hånden, så vil jeg også kunde betjene det, jeg har en del i huset efterhånden.
mvh.
blaamunk
Blaamunk

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 21, 2010 3:33

Hvis du vil beskytte oplysninger, så laver du en adgangskode. Så kan kun dem med adgangskoden se oplysningerne. Dette kan sagtens lade sig gøre.

Men du kan ikke skjule kildekoden. Du kan jo prøve at se, hvor mange hjemmesider du kan finde, der har prøvet at skjule kildekoden. Du finder kun ganske få, og det er alle amatørsider. De professionelle spilder ikke tid med at prøve den slags, for de ved, det ikke er muligt.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Blaamunk » søn feb 21, 2010 10:38

Hej Kim.
Jeg tror ikke vi behøver at uddybe dette emne videre, jer har forstået det Du skriver.
Hjemmesiden kører udmærket og har adgangskode/adgangskontrol og alt det der. Nu er de sider som før var HTML lavet om til PHP, altså dem som jeg mente skulle være i PHP.
Men det gør jo ikke noget at man eksperimentere for at få det til at fungerer bare lidt bedre og kører man lidt sur i det, så gør det heller ikke noget at man henvender sig til andre, det kunne jo være at de lå inde med en løsning.
Mvh.
blaamunk
Blaamunk

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne