Pga. overgang til andet styresystyem er jeg ikke i stand til længere at gøre brug af OE, og gennem søgning på Internettet kom jeg frem til, at afløseren helt klart måtte være Thunderbird. Dette virker også ganske upåklageligt, hvis ikke lige det var fordi, det volder mig problemer med at sende og modtage mails i den foretrukne skrifttype Verdana str. 10.
Når jeg f.eks skriver mails er skriftypen nærmest ned i str. 8 og det på trods af, at mine indstillinger står til str. 10. Desuden oplever jeg, at når jeg modtager mails, som jeg har svaret på, at skrifttypen varierer utroligt meget - enten er den meget lille - nærmest ulæseligt, eller er den stor og til tider med fed skrift, og ikke mindst at den bliver vist i andet format end Verdana. Nogle af mine sendte mails kommer også frem til modtageren i Arial.
Jeg har forsøgt at læse mig frem til en korrekt opsætning, men har ikke haft held med at få det til at virke optimalt, så derfor håber jeg på, at jeg kan få hjælp lidt råd og vejledning herinde, så jeg kan få løst dette problem.
MVH
Annette