Screamer - til driflin

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Screamer - til driflin

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 04, 2007 1:22

Uha det går helt galt, når vi begge sletter indlæg. Så vidt jeg kan forstå, har du slettet dit nye indlæg, efter du så, jeg svarede på dit første indlæg. Samtidig svarede jeg på det nye indlæg og slettede det gamle samt mit svar på det gamle.

Nå, men her er essensen af mit svar igen, hvis du ikke nåede at få det læst ordentligt:

Indstillinger => indstillinger => fanebladet Recording => angiv tidspunkt for optagelsen, så feltet under Example fx kan se således ud:
%title%\%track% optaget %date %time
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Screamer - til driflin

Indlægaf driflin » søn feb 04, 2007 1:26

Kim Ludvigsen skrev:Uha det går helt galt, når vi begge sletter indlæg. Så vidt jeg kan forstå, har du slettet dit nye indlæg, efter du så, jeg svarede på dit første indlæg. Samtidig svarede jeg på det nye indlæg og slettede det gamle samt mit svar på det gamle.

Nå, men her er essensen af mit svar igen, hvis du ikke nåede at få det læst ordentligt:

Indstillinger => indstillinger => fanebladet Recording => angiv tidspunkt for optagelsen, så feltet under Example fx kan se således ud:
%title%\%track% optaget %date %time

Heh.. ja... det er godt nok en smule forvirrende...
Men så copypaster jeg lige hvad jeg svarede til det før, så kan vi tage debatten i den tråd i stedet for den anden... :)

"Det virker ganke ok.
MEN: Kan det virkelig passe at det kun er MEGET få stationer der har kunstner, titel osv med?
Jeg har efterhånden kigget en del stationer igennem, bl.a. både TDC's og DR's plus nogle af de amerikanske Rock og populærmusik stationer, og har endnu ikke fundet én med titel og/eller kunstner. De er alle "untitled"...!?
Er det virkelig sådan, eller er det en fejl hos mig?"
driflin

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 04, 2007 1:32

driflin skrev:Men så copypaster jeg lige hvad jeg svarede til det før, så kan vi tage debatten i den tråd i stedet for den anden... :)

Og jeg nåede atter at svare i den anden tråd. Så jeg bringer også lige svaret her, og sletter så de andre indlæg.

driflin skrev:"Det virker ganke ok.
MEN: Kan det virkelig passe at det kun er MEGET få stationer der har kunstner, titel osv med?

Hmm, det kunne godt se sådan ud. Jeg synes ellers, jeg tidligere har set masser af stationer med kunstner og titel, men jeg har lige prøvet en række stationer og der er langt mellem dem med kunstner og titel. Jeg må vel hellere få lavet en tilføjelse til siderne med dato/tid-tricket.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf driflin » søn feb 04, 2007 1:46

Kim Ludvigsen skrev:Og jeg nåede atter at svare i den anden tråd. Så jeg bringer også lige svaret her, og sletter så de andre indlæg.

Haha... Ja, det kører bare super godt. Det er da altid noget at jeg denne gang ikke nåede at svare dig i den anden tråd, for det var jo ved at udvikle si til en skrue uden ende... :wink:

Kim Ludvigsen skrev:Hmm, det kunne godt se sådan ud. Jeg synes ellers, jeg tidligere har set masser af stationer med kunstner og titel, men jeg har lige prøvet en række stationer og der er langt mellem dem med kunstner og titel. Jeg må vel hellere få lavet en tilføjelse til siderne med dato/tid-tricket.

Lyder super. Ellers kunne spørgsmålet i hvert fald nok risikere at dukke op igen. Må indrømme at jeg synes det er lidt ærgerligt, at så få stationer sætter titel og kunstner på. Det gør arbejdet for én selv lidt større.
MEn burde man egentlig ikke kunne "omgås" dette på en elelr anden måde? For bruger man DR's egen netradioplayer eksempelvis, står der jo både kunstner og titel...
Jeg ved selvfølgelig ikke om det ville være lovligt, for er dette ikke tilfældet er det selvfølgelig ikke noget man skal gøre.
Men i tilfælde af at dette skulle være lovligt, kunne det da være meget fint lige at få sat kunstner osv på numrene... :)
driflin

Indlægaf driflin » søn feb 04, 2007 1:54

Jeg har desuden lige et supplerende spørgsmål:
TV2 Radio - hvordan tilføjer jeg den? Jeg har lidt problemer med at finde en brugbar URL, idet de kun linker til deres Netradio via et flash-objekt...
driflin

Indlægaf pkpedersen » søn feb 04, 2007 3:19

driflin skrev:Jeg har desuden lige et supplerende spørgsmål:
TV2 Radio - hvordan tilføjer jeg den? Jeg har lidt problemer med at finde en brugbar URL, idet de kun linker til deres Netradio via et flash-objekt...

Hej Driflin.

Du skal bruge dette link, det virker jeg bruger det selv. http://tv2.stream.swdc.dk:8000/01/128.mp3
Mvh
Preben K. Pedersen
pkpedersen

Geografisk sted: Kerteminde (FYN)

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 04, 2007 20:43

pkpedersen skrev:Du skal bruge dette link, det virker jeg bruger det selv. http://tv2.stream.swdc.dk:8000/01/128.mp3

Tak! Jeg har brugt det til at opdatere stationslisten, hvis man gerne vil have stationen ind blandt de andre stationer. Samtidig har jeg fjernet Rise FM som ikke har virket i et stykke tid:
http://kimludvigsen.dk/programmer-multi ... eamer.html
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne