Kim Ludvigsen skrev:Og jeg nåede atter at svare i den anden tråd. Så jeg bringer også lige svaret her, og sletter så de andre indlæg.
Haha... Ja, det kører bare super godt. Det er da altid noget at jeg denne gang ikke nåede at svare dig i den anden tråd, for det var jo ved at udvikle si til en skrue uden ende...

Kim Ludvigsen skrev:Hmm, det kunne godt se sådan ud. Jeg synes ellers, jeg tidligere har set masser af stationer med kunstner og titel, men jeg har lige prøvet en række stationer og der er langt mellem dem med kunstner og titel. Jeg må vel hellere få lavet en tilføjelse til siderne med dato/tid-tricket.
Lyder super. Ellers kunne spørgsmålet i hvert fald nok risikere at dukke op igen. Må indrømme at jeg synes det er lidt ærgerligt, at så få stationer sætter titel og kunstner på. Det gør arbejdet for én selv lidt større.
MEn burde man egentlig ikke kunne "omgås" dette på en elelr anden måde? For bruger man DR's egen netradioplayer eksempelvis, står der jo både kunstner og titel...
Jeg ved selvfølgelig ikke om det ville være lovligt, for er dette ikke tilfældet er det selvfølgelig ikke noget man skal gøre.
Men i tilfælde af at dette skulle være lovligt, kunne det da være meget fint lige at få sat kunstner osv på numrene...