Det er heller ikke den adresse, jeg skulle have. Jeg skulle blot have navnet
testside.html, så kunne jeg finde siden på lathana.dk/testside.html - hvis ikke du havde fjernet den igen.
lathana skrev:Men jeg må arbejde videre med det, og se om jeg kan finde ud af det. Må der være bindestreg i navnene? Jeg har bl.a. kaldt min indexside for index-da og den engelske index-en.
Bindestreg er tilladt - det er endda anbefalet som ordadskiller i stedet for mellemrum eller understreg (_). Som du har fundet ud af, skal forsiden hedde index.html, men alle de andre sider vil fungere fint med bindestreg - også den engelske forside.
Jeg tør ikke sige, hvad der går galt med din menu. Jeg har ikke særligt meget styr på tabeller, så jeg kan ikke se, hvad der går galt. Umiddelbart ser koden ud til at være ens med de andre sider, men der sker en lille forrykkelse på 1 eller 2 punkter. Du kan evt. prøve at kopiere koden til menuen fra forsiden og så indsætte den i stedet for den nuværende kode på den/de andre sider.
Hvis du kopierer fra og med:
<table style=til og med:
<a href="Kontakt-da.html">Kontakt</a></td></tr>Får du det hele med.
Efter at have prøvet at klikke mig frem og tilbage mellem siderne lidt mere, tror jeg, det er overskriften, der ikke er ens på alle siderne, og som derfor ændrer bredden. Ovenstående skulle løse problemet.
Mvh.
Kim Ludvigsen