Anonymous skrev:Det virker heller ikke, hver gang jeg forsøger står der : Unprivileged scripts connot access Cut/Copy/Paste programatically for security reasons. Click OK to see a technical note at mozilla.org which shows you how to allow a script to access the clipboard. Og det har jeg prøvet. Det skal lige skrives, at når jeg svarer eller skal skrive en ny mail sker det i et nyt vindue
Det er jo noget helt andet. Du må fortælle lidt mere om, hvordan du forsøger at skrive, for med ovenstående fejlmeddelelse ser det ikke ud til, at du blot forsøger at skrive i et almindeligt tekstfelt. Eller også forsøger webmailen (hvilken?) at gøre noget med et JavaScript, som ikke tillades af Firefox af sikkerhedshensyn.
Prøv også at klikke på OK for at komme videre til den tekniske forklaring, og kopier så adressen på den resulterende side herind.
Jeg må erkende, at jeg ikke har megen erfaring med webmail, så måske der er mere hjælp at hente hos
Mozilladanmarks forum. Hvis du prøver derovre, vil de sikkert også gerne have svar på ovenstående.
Mvh.
Kim Ludvigsen