I.E. fungerer ikke. Er frosset.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: I.E. fungerer ikke. Er frosset.

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs nov 05, 2013 18:57

Berndt, så bør du kunne få fuld glæde af en ny skærm. Hov, jeg læste siden forkert. Det er TV'et, der understøtter en høj opløsning. Jeg tør ikke love noget alligevel.

Linux-abc, sjovt nok, så faldt jeg også over den side, da jeg søgte efter en løsning, men hele siden blev blokeret af en popop med søgemuligheder, og min skærm var for lille til at jeg kunne lukke den. Så jeg følte virkelig med Berndt på det tidspunkt. Denne gang lykkedes det at komme ind og læse siden :-)
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Karl Erik » ons nov 06, 2013 17:42

Du kunne jo prøve om det er muligt at købe en skærm og aftale med butikken at de tager den tilbage hvis den ikke virker efter hensigten. Husk bare at aftale hvor meget den må pakkes ud hvis de skal have den tilbage.
Karl Erik
Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Indlægaf Berndt » tirs nov 12, 2013 18:56

Hej allesammen.

Jeg allierede mig med at lille firma, som tjekkede specifikationerne, jeg havde medbragt, og han var ligesom du, Kim, næsten 100% sikker på, at skærmkortet ville være OK til en bredskærm. Han ville på den baggrund skaffe en monitor hjem til mig, og den er nu ankommet. Derfor mit lidt sene svar på jeres kommentarer / forslag.
Skærmen er sluttet til PC'en og skærmkortet fungerede fint i den nye opsætning. Jeg skubbede skyderen helt over til højre, så opløsningen blev 1366 x 768 pix.- Det var åbenbart i orden. Jeg forstår bare ikke, hvordan det pludselig virker.
Det er som om, Minimer - Maximer - Luk for oven t.h. og Højttaler, Ur m.fl. forneden t.h. bare er skubbet længere ud til højre.
Der er i hvert fald en masse tom plads på bjælkerne, så jeg fx. kan give nogle mapper, bla. Foretrukne deres fulde navn tilbage. Der er plads nok t.h. for hver enkelt mappe.
Hjemmesider virker også fint med den ændrede opløsning. Kun Bilbasen (som jeg egentlig kun sjældent er inde på) opfører sig stadig på den mystiske måde: Den flotte papegøje yderst t.h. på siden kan jeg kun se halvdelen af. Først ved at zoome ud (75%), bliver hele papegøjen synlig.
Tak for jeres kommentarer og råd.
Mvh.
Berndt
Berndt

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Gæst » ons nov 27, 2013 18:12

Jeg ved ikke, om det går an at fortsætte i denne tråd. Jeg prøver: Den nye fladskærm virker i øvrigt upåklageligt.

Jeg har stadig problemer med I.E. - hver 3. eller hver 4. gang jeg vælger programmet. - Dog kun med hensyn til næstøverste bjælke (= Filer - Rediger Vis - Favoritter - Funktioner - Hjælp), som ikke viser sig -> Mit skrivebords farve er lysegrøn, og den farve kan så ses der, hvor bjælken burde komme med de nævnte funktioner.

Jeg forstår ikke, hvad det skyldes. Skal jeg prøve at fjerne I.E. helt - og så geninstallere det?

På forhånd tak.
Gæst

Indlægaf Berndt » ons nov 27, 2013 18:23

Jeg kludrede igen i det. Jeg glemte at kogge ind først.
Spørgsmålet er stillet af Berndt.
Mvh.
Berndt
Berndt

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 27, 2013 18:46

Godt at høre med skærmen.

Med hensyn til IE: Det er ikke en fejl men en funktion. Du kan få menulinjen frem ved at trykke på tasten Alt. Jeg forstår dog ikke, hvorfor du nogle gange ser menulinjen fra starten af.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne