Kim Ludvigsen skrev:Jeg må desværre melde pas. Havde der været en fejlmeddelelse, havde der været lidt at gå efter, men det er svært, når der ikke sker andet end timeglasset.
Et par ting, du dog kan prøve. Jeg bruger som sagt ikke selv Incredimail, så dette er blot gæt:
Det fleste mailprogrammer indeholder en funktion til at optimere mailmapperne. Det er lidt forskelligt, hvad funktionen kaldes, det kan fx være optimere, pakke eller lignende. Prøv om du kan finde sådan en funktion, og prøv så at benytte den.
Det kan også være, der er en funktion til at reparere mailmapperne, og i så fald kan du også prøve dette.
Tak fordit hurtige svar.
Jeg kan ikke se nogle af de funktioner du nævner i første omgang, men jeg forsøger.
En anden ting er, at den eneste grund til at jeg anvender IncrediMail er, at der popper en melding op på mit skrivebord i form af en hund eller andre efter valg
når min computer er tændt.og den bliver der indtil jeg har åbnet for at se mail.
Jeg tænker på om jeg kan lægge en lignende funktion ind i mozilla Thunderbird hvis jeg downloader den i stedet for.
jeg ved at du ved alt om dette program.
Venlig hilsen.
hemming.
Hej ! Nu er jeg rigtig grundig træt af IncrediMail programmet og beder nu om hjælp. Jeg har nu prøvet flere gange at afinstallere programmet men får følgende besked : En netværksfejl opstod ved forsøg på at læse fra filen C:/windows/INSTALLER/iNCREDImAIL.MSI Og så kan jeg ikke komme videre med at fjerne programmet.
Hvad kan jeg gøre.
venlig hilsen.
Hemming.