Kim Ludvigsen skrev:Har det tidligere virket på den pågældende computer?
I så fald kan du have fået en opdatering fra Microsoft, der er fejlbehæftet, eller du kan have et andet installeret program, som driller - enten et nyinstalleret program, eller et program som er blevet opdateret.
En mulig løsning er at bruge systemgendannelse til at gendanne computeren til et gendannelsespunkt, fra før problemet opstod. Bemærk, at dette også vil påvirke andre opdateringer/ændringer, du har foretaget siden gendannelsespunktet blev oprettet. Du skal derfor sandsynligvis atter foretage disse opdateringer/ændringer.
Hvis problemet forsvinder efter en systemgendannelse, så foretag de nødvendige opdateringer/ændringer én ad gangen og tjek efter hver, om problemet er kommet
tilbage.
---------------------------------------
Mange tak for svar. Jeg var så ked af det, for jeg er kommet til at lægge mit spørgsmål i HJÆLP TIL ALT, og der kunne jeg slet ikke se, at der var nogle svar. Men jeg havde også lagt det her, og opdagede så endeligt, at der var svar her, blev glad igen. Du skriver:
En mulig løsning er at bruge systemgendannelse til at gendanne computeren til et gendannelsespunkt
Men jeg kan heller ikke systemgendanne!!! Jeg kan slet ikke forstår, hvad der er sket med min bærbare Wind. 7. Jeg har forsøgt at finde ud af at rette / ændre i diverse funktioner, men intet hjælper. Nu tror jeg, at jeg efterhånden har lavet mere skade en gavn, hvilket bertyder, at jeg må bruge en avanceret gendannelse helt tilbage til fabrikstilstanden. Tror du det, kan lade sig gøre, hvis jeg først laver en komplet backup på en eksterne harddisk?
Mvh
meretejo