Jeg tror, din computer er forhekset
Jeg ved ikke, hvad der sker med forummet, for jeg kan sagtens finde dig, når jeg slår op i administratordelen. Har du husket at benytte små bogstaver i brugernavnet?
Nå, men til det mere alvorlige: Når nogle af dine konti virker, så er det ikke en firewall, der driller.
Kan du prøve at beskrive, hvad der sker, når du prøver at hente mails på kontoen? får du en fejlmeddelelse, og i så fald, gengiv den her. Hvis du ikke er sikker på, om der ligger mails og venter, så prøv lige at sende en til dig selv fra en af de virkende konti.
Med hensyn til afsendelse af mails, kan der være flere forskellige forklaringer. Ofte kan problemet løses ved i indstillingerne at ændre mappen de skal opbevares i:
Klik på Funktioner => Kontoindstillinger => markér Kopier & mapper under den pågældende konto i oversigten til højre.
Hvis der er valgt Mappen sendt på ..., så prøv i stedet at vælge Andet, og brug så rullemenuen til at vælge den samme mappe. Du skal muligvis genstarte Thunderbird før ændringen får virkning.
Mvh.
Kim Ludvigsen