Da jeg skulle starte den bærbare pc op til morgen var alle ikoner væk fra skrivebordet.
Startlinien var også væk.
Hvad kan der lige være sket
Mutter70 skrev:Da jeg skulle starte den bærbare pc op til morgen var alle ikoner væk fra skrivebordet.
Mutter70 skrev:Mutter70 skrev:Da jeg skulle starte den bærbare pc op til morgen var alle ikoner væk fra skrivebordet.
Hæhæ
Et par genstarter og det hele var der igen
nesager skrev:Har et lignende problem,hvor det ikke altid hjælper med genstarter,hvad kan jeg gøre.
nesager skrev:Tak for dit forslag,har nu prøvet men den ber om Xp Pro og det er ikke den jeg har er der kun måden på den side du henviser til der kan bruges eller er der en anden løsning.det andet er vist mere en min hjerne kan finde ud af.
Kim Ludvigsen skrev: men den burde da ikke bede om en anden cd, end den Windows du har installeret.
Kim Ludvigsen skrev:nesager skrev:Tak for dit forslag,har nu prøvet men den ber om Xp Pro og det er ikke den jeg har er der kun måden på den side du henviser til der kan bruges eller er der en anden løsning.det andet er vist mere en min hjerne kan finde ud af.
Jeg har aldrig selv haft brug for at bruge funktionen, men den burde da ikke bede om en anden cd, end den Windows du har installeret.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster