Tom Petersen skrev:Hej!, jeg har hentet programmet Jalbum og har lavet albumet osv osv! men jeg kan ikke oploade det på min sid!
Hvordan prøver du at uploade albummet? Og tillader din abonnement hos Webbyen den slags? Så vidt jeg kan forstå, er nogle af dem begrænset til, hvad Webbyen selv tilbyder.
Tom Petersen skrev: hvis jeg feks trykker vis album så viser den adresselink sådan her C:\Documents and Settings\Tom Petersen\Dokumenter\My Albums\Buller\album\index.html
Det er helt normalt, fordi siden ligger hos dig selv. Alle adresserne i filerne skulle gerne være virke, hvis du uploader filer og undermapper, som de ligger hos dig.
I ovenstående tilfælde er det mappem "album" og alle dens undermapper, der skal uploades. Hvis du ikke bruger uploadfunktionen i JAlbum kan du evt. omdøbe mappen til noget mere sigende (fx buller), inden du uploader den. Når du skal se albummet på Webbyen skal du indtaste "dinhjemmesideadresse.dk/album/index.html. Men det forudsætter som sagt, at du har lov til den slags på dit abonnement.
Mvh.
Kim Ludvigsen