Hej
Jeg er lige begyndt med Kompozer og synes det er rigtig smart med stilark. Jeg har ikke nogen hjemmeside (endnu) at henvise til, så jeg skal forsøge at forklare mit problem med tekst.
Jeg ønsker to bokse sammenhængende lige efter hinanden i samme højde, horisontalt - til f.eks et langt smalt billede efterfulgt af et tekstfelt. Jeg laver først stilarket til første boks f.eks 500 px bred, 100px høj med 60px margen til top og 60px til venstre side og flydende til venstre for at få den efterfølgende boks op på siden af den første. Her laver Kompozer kuk i den og viser boksene forskudt af hinanden selvom højden er den samme og margen til top er den samme. Margen til venstre angiver jeg til 560px (500+60) for at få dem til at flugte vertikalt. Jeg har stoppet flyd til venstre, så de resterende bokse kommer under. Også i browseren vises de to bokse forskudt af hinanden.
Hvad gør jeg forkert?
PS: jeg er lidt inspireret af følgende hjemmeside: www.humlum.com. Altså en samling af bokse midt på siden til både tekst og billeder. Hvordan laver man dette mest smart?
Jens L. Jørgensen